Första Inlägget!

 
¨

 
Hej! Har bestämt mig för att börja blogga igen, har känt för det länge men har inte blivit av riktigt! 
Skriver en kort presentation här: 
Mitt namn är Pebbles Höglind 17 år, går första året på gymnasiet på Travskolan Wången i Östersund. I vanliga fall bor jag i Stockholm, vilket betyder att jag bor på internat när jag går i skolan! 
Jag tränar och tävlar också i friidrott för klubben Hässelby Sk. Har haft mycket problem med skador och annat, så just nu är jag långt ifrån form, men jag tycker det är kul vilket är det viktigaste! 
Älskar också hästar och trav, därför jag studerar på Wången! 
I denna blogg kommer jag skriva om allt mellan himmel och jord, har en dröm om att bli journalist, så kanske blir en del skrivande.. 
´
´
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0