SHINE BRIGHT LIKE A DIAMOND

Tjeeenareee! Kom precis till mitt rum, har varit i stallet sen 4, tiden bara rinner förbi! Fixade först Armani och sen red jag på Annas fina sagohäst Rosita och det gick jätte bra! Var ute och sprang distans innan det också var så himla kul idag för jag har hittat en jätte rolig väg i skogen som är perfekt terräng! Så ska ut en sväng nu igen faktiskt haha! :) 
Förövrigt så är det ju väldigt skönt med långhelg nu! Men ska se till att plugga mycket nu när det ändå är mycket dötid, så jag inte har något att plugga när jag ska åka hem nästa fredag och stannar hemma i hela 10 dagar!! Längtar väldigt mycket! 
Något som gör en väldigt glad är ju värmen som börjar komma fram nu! Är ju dock inte lika varmt här uppe i Östersund som hemma i Stockholm, men går åt rätt håll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0